بايد 4 گل ديگر به پرسپوليس مي‌زديم
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

بايد 4 گل ديگر به پرسپوليس مي‌زديم

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:11

 احسان حاج‌صفي بعد از بازي‌هاي جام‌جهاني‌ اميدوار بود لژيونر شود ولي اين اتفاق نيفتاد تا او همچنان پيراهن سپاهان را بر تن كند.

 
*در مورد اردوي پرتغال صحبت كن.
 
ما زمان زيادي تا جام ملت‌ها نداريم و اين هم اولين اردوي جدي ماست. مطمئناً اين اردو كمك زيادي به بازيكنان و كادرفني خواهد كرد، از طرفي اميدوارم بازي‌هاي تداركاتي خوبي هم انجام دهيم تا براي بازي‌هاي جام ملت‌ها آماده شويم.
 
 *بعضي از بازيكنان كه دعوت نشده‌اند نسبت به اين موضوع معترض هستند. در اين مورد چه صحبتي داري؟
 
خب اين طبيعي است كه همه دوست دارند در تيم‌ملي بازي كنند ولي كروش نمي‌تواند تمامي بازيكنان را دعوت كند و محدوديت‌هايي دارد. ما بايد به تصميم سرمربي احترام بگذاريم.
 
 *فكر مي‌كني ايران در جام ملت‌ها مقام بياورد؟
 
بازي‌ها خيلي سخت است و رقيبان پرقدرتي داريم ولي ايران يكي از مدعيان جدي است. من شك ندارم كه با كروش موفق خواهيم شد و اميدوارم طلسم 39 سال قهرمان نشدن در جام ملت‌ها بشكند و كروش تيم ما را قهرمان كند.
 
 *امسال در نهايت لژيونر مي‌شوي؟
 
من هنوز براي رفتن به فوتبال اروپا نااميد نيستم. اين بار كه كارم درست نشد ولي همه چيز را به حساب قسمت مي‌گذارم. اميدوارم در نهايت به هدفم برسم و هيچ‌وقت نااميد نيستم.
 
 *در مورد بازي با پرسپوليس صحبت كن.
 
پرسپوليس همان تيم هميشگي بود. اين سپاهان بود كه با بازي خوبش به آنها اجازه خودنمايي نداد. به قدري خوب بازي مي‌كرديم كه آنها حتي يك موقعيت درست و حسابي هم نصيب‌شان نشد. آنقدر خوب بوديم كه اگر به گل زودهنگام مي‌رسيديم، مي‌توانستيم به پرسپوليس حتي چهار گل هم بزنيم. البته پرسپوليسي‌ها تا توانستند روي اعصاب‌مان راه رفتند.
 
*چطور؟
 
پرسپوليسي‌ها براي يك امتياز آمده بودند كه در نهايت هم تيرشان به سنگ خورد. آنها خيلي سعي كردند به تساوي برسند اما موفق نشدند. از كنارشان هم رد مي‌شديم، روي زمين مي‌افتادند و مصدوم مي‌شدند! فقط مي‌خواستند وقت تلف كنند ولي ديدند كه چطور در ثانيه‌هاي پاياني بازي شكست خوردند.
 
 *به نظر مي‌رسد شرايط سپاهان با اين برد بهتر شد، درست است؟
 
دقيقاً همين‌طور است. برد خيلي شيرين و به‌موقعي بود. شك ندارم كه بعد از تعطيلي ليگ، شاهد چهره‌اي متفاوت از سپاهان خواهيد بود. سپاهان ليگ را دوباره توفاني شروع خواهد كرد و خيلي زود خودش را به عنوان شانس اصلي و مسلم قهرماني معرفي خواهد كرد. ما امسال حتماً بايد قهرمان شويم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید